• Zwroty i reklamacje

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie (mailowo lub listownie) w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (link do formularza zwrotu).
  2. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany produkt musi być kompletny. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć dokument zakupu  i przekazać kurierowi.
  3. Gwarantujemy zwrot wartości towaru i zwrot ewentualnych kosztów dostawy do Klienta,jeżeli lampa była uszkodzna. Jeżeli klient się rozmyślił z zakupu musi sam opłacić transport do naszego sklepu.
  4. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości.
  5. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera ! W razie uszkodzeń konieczne jest spisanie raportu oraz przesłanie nam na adres email. Tylko pod tym względem możemy uznać reklamację i dosłać na nasz koszt nowy element lub wymienić towar na nowy.

Jeśli przyjmą Państwo uszkodzną paczkę to tylko i wyłącznie na swoje ryzyko. Niestety nie możemy odpowiadać za kuriera jeśli przyjmą Państwo uszkodzony towar.  Prosimy za każdym razem o sprawdzenie paczki z kurierem, nawet mimo jak "nie będzie miał czasu".