Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.

-
Język
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

0
0
-
Zwroty i reklamacje
- Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie (mailowo lub listownie) w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (link do formularza zwrotu).
- Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany produkt musi być kompletny. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć dokument zakupu i przekazać kurierowi.
- Gwarantujemy zwrot wartości towaru i zwrot ewentualnych kosztów dostawy do Klienta,jeżeli lampa była uszkodzna. Jeżeli klient się rozmyślił z zakupu musi sam opłacić transport do naszego sklepu.
- Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości.
- Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera ! W razie uszkodzeń konieczne jest spisanie raportu oraz przesłanie nam na adres email. Tylko pod tym względem możemy uznać reklamację i dosłać na nasz koszt nowy element lub wymienić towar na nowy.
Jeśli przyjmą Państwo uszkodzną paczkę to tylko i wyłącznie na swoje ryzyko. Niestety nie możemy odpowiadać za kuriera jeśli przyjmą Państwo uszkodzony towar. Prosimy za każdym razem o sprawdzenie paczki z kurierem, nawet mimo jak "nie będzie miał czasu".